Afscheid nemen

21 maart 2018 - Leiden, Nederland

Hallo familie en vrienden. Vandaag is de dag aangebroken om te vertrekken. Iets wat jaren geleden reeds is ingezet wordt vandaag werkelijkheid. Een keuze maken wat drastisch je leven wijzigt is altijd spannend. Je baan opzeggen om een studie te volgen, nieuwe mensen ontmoeten, de arbeidsmarkt op, regelen dat we in Indonesië aan de slag kunnen en afscheid nemen. Dit alles kwam niet zonder slag of stoot. Stress, ruzie, huilen, weer goed maken. En vooral veel met elkaar praten. Gedachten, emoties en ideeën delen. Beetje achterom kijken maar vooral vooruit. Spannend blijft het. Tot op de laatste seconde. En nu is het zover! We vliegen met Garuda naar Jakarta. Boris, ons lieve hondje, is daar afgelopen dinsdag al aangekomen. Gezond en wel. Gelukkig maar. De komende dagen ontmoeten we eindelijk weer de familie en verblijven in Bekasi. Zondag 25 maart vliegen we naar Lombok. Het begin van ons nieuwe leven!

1. Ada van der Sar.:
    21 maart 2018
    Beste Sarina,
    Leuk om je te mogen volgen.
    Alle geluk! Nogmaals.
    "Mens durf te leven" komt er dan in mij op met een gevoel van bewondering dat mensen dit doen. Dat jullie moed mag leiden tot nieuw geluk! Ik bren er niet bang voor. Ga in vertrouwen!